Svar på frågorna

Klara P:
hur mycket tränar du? alltså springer du och sånt också? :)
hur mycket väger du? och hur lång är du? :)
svara på det du vill, super bra blogg! :)
Svar: Jag tränar 3-4 gånger i veckan. Jag springer bara på planen, de andra pallar jag inte änga min tid till hehe. Jag väger (brb, ska bara springa in och väga mig) 53,4 kg och jag är 165 cm. Jag svarar på allt, annars är man mes hihi. Tack! :)

elina:
vilket gymnasie ska du söka till?
hur går det men pågarna?
vad händer i helgen?
Svar: Jag ska söka till procivitas, ljud och bild skolan och olympia. Asså jag snackar med killar men jag kan inte släppa in killar i mitt liv, vetinte varför. Jag vetinte, denna veckan är inte slut ännu haha. 

elin:
Vad är ditt fullständiga namn?
Hur gammal var du när du fick din första pojkvän?
Varför är jag så söt? tror du jag har ärvt det eller att miljön har påverkat det?
Är du en sådan nördig liten plugghäst? om inte vilket ord beskriver dig som bäst? efterbliven eller?
Är jag efterbliven eller förbliven?
Vem var din barndomsvän?
Jag har hört att din pappa är från USA, vilken delstat är han ifrån?
Vad heter dina föräldrar?
Om du skulle tatuera dig, vad för tatuering skulle du vilja ha och var skulle den isf sitta?
Vad tänker du på just nu?
Längtar du till vecka 13??????? :D:D
Vad har du för planer i sommar?
Har du någonsin varit på en begravning? Isf vems begravning var det?
Vilken av glasssmakerna som finns i världen är din/dina favorit/favoriter?
Är du kär i eller gillar du någon just nu?
Är du bra vän med din syster?
Svar: Mitt namn är Sofie Ella Mathea Little Smith. Jag gick i fyran. Jag har påverkat det, ingen annan. Nej jag är ju inte plugghäst längre för jag är med dig för mycket men annars är jag bäst och awesome. Du är efterbliven för du fattar allting efter alla andra.
Min barndomsvän är framförallt steffi, agnes och mimi. Min pappa kommer från Boston. Mina föräldrar heter Lotta och Stuart. Jag vill tatuera in en text som jag själv har gjort, den som står på headern. Antingen i nacken eller på handleden.
Jag tänker på att jag vill se Tarzan filmerna. Ja men afan att jag gör lilladu. Jadu, jag ska ha den bästa sommaren någonsin. Nej, jag har inte varit på någon begravning. Min favoritglass smak är den som jag alltid har haft och det är choklad. Jag tycker inte om någon kille alls. Nej verkligen inte, jag har ingen vänskap med henne alls.

Anonym:
Hej Sofie. Vad är ditt favvo djur??? Vilken är din favvoskola du ska välja???
varför är jag bättre än dig? <3
Har du någon kille på g just nu?
Har du skaffat en till blogg?
Vem är din favorit stor bloggare?
Har du några tips till att få en bra design?
Svar: Mitt favoritdjur är illrar och sånt svart och vita apor. Procce, LBS eller olympia. Du är inte bättre än mig? vem du än är haha. Nej jag har ingen kille på g. Ja, det har jag fast får inte publicera den ännu *överraskning*. Kenza har alltid varit min favorit. Den ska va enkel och inget kladdikludd hehe.

emmy:
välj ett av:
bikbok eller h&m?
zebra eller cirkus?
lejon kungen eller aladin?
bok eller film?
festival eller fest?
bakken eller liseberg?
sommar eller vinter?
PÖSSS
Svar: H&M, Inget av det, Lejonkungen, Film, Båda, Liseberg, sommar dirr.

natha:
favortifilm? favortiplagg?
varför började du blogga?:)
Svar: alla ice age filmerna, tjocktröja och jeans. Jag började blogga för att jag skulle vara som kenza haha.

kamsen:
vad vill du jobba som när du blir äldre? ;)))
vill du flytta ifrån sverige när du growwww uppppp?
vill du ha en känd blogg??? :):):)
svar: jag vill bli något inom data/reklam osv. jag vill flytta ifrån kanske ett tag men sen ska jag flytta till laröd och bo här/dö här. Nej, bryr mig ikke jag är känd ändån hehe.

anonym:
* Vad har du planer inför sommaren?
* Vad kommer du att ha på dig i vår/sommar?
* hur vill du att dina helger alltid ska se ut?
svar: jag har inga planer inför sommaren, tar den som den kommer ungefär. Jag kommer mest att ha på mig shorts, linnen och t-shirts och en del tjocktröjor/vanliga tröjor. En perfekt helg för mig är att spela fotboll, träffa vänner, fest eller träffa andra.

Victoria:
Hur mycket handlar du pengar för i månaden?
Saknar du din vänskap med någon speciell person?
Vad tycker du om att göra på vardagarna efter skolan?
Sminkar du dig mycket eller lite?
Vad har du mest i din garderob?
Har du någonsin kysst eller gjort mer med en tjej?
Svar: Jag handlar för olika varje månad, ibland ingenting ibland massvis så svårt att sätta en summa på det. Jag saknar emmy och emelie (har fortfarande vänskap men umgås inte alls typ).
Jag gillar att ha något att göra, typ sova,plugga(något roligt ämne) eller umgås med vänner. Jag sminkar mig nästan aldrig, har börjat bli duktig nu och inskaffat mig en mascara men mer är det inte. Om det är fest eller så, så fixar andra det på mig haha. Jag har mest jeans och tjocktröjor och vita linnen. Ja det har jag.

Ebba:
Dömer du folk utan att ge dom en chans?
Vilka är dina framtidsplaner?
Svar: Både ja och nej, Vissa har jag fördomar från vad jag har hört från andra men det är nästan aldrig. Det beror helt på hur dem beter sig första gången jag träffar dem. Mina framtidsplaner är osäkra, har inga haha.

jonna:
5 snyggaste killarna i helsingborg ;))) 93-95 !!
Svar: Haha finns det några snygga i hbg? Nej förlåt nu alla hbg-are men ni är så vanliga helt ärligt. Ingen vågar stå ut i mängden, alla ser likadana ut i mina ögon. Så ska jag säga någon så är det väl.. Erik, Linus, Adam, Daniel och Arvid

Elin:
När började du på fotboll?
Tycker du fortfarande att det är kul?
Super bra blogg soffis!
Svar: Jag började när jag var fem. Jag älskar fotboll, det är typ mitt liv.

lina:
- har du någonsin funderat över någon annan sport än fotboll?
- har du många vänner?
- hur känner du inför gymnasiet? du är ju ett år yngre
- varför har du ingen pojkvän? några anledningar?
- röker du?
Svar: Ja, dans men det ska jag börja på nästa termin. Ja, jag har massvis med fina vänner. Jag känner ingenting, är inte rädd eller något. Jag har nog ingen för jag har så jäkla svårt att lita på folk. Nej, jag röker inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0