To the people I forgot, you weren't on my mind for some reason and you probably don't deserve any thanks anyway - EMINEM

Nu ska jag strax till skolan, ska bara äta upp min macka, borsta tänderna och kolla lite tv. Igår så var jag och tränade thai boxning med mitt lag, vilket resulterade ett antal skratt och även en hel del träningsvärk i varenda liten muskel i kroppen, skönt! Efter det åkte jag och mamma till väla för att fixa min mobil, det slutade med att jag köpte ett par jeans, underkläder och ett thomas sabo läder armband. Jätte nöjd! Kommer ta bilder på allt som jag har shoppat på sistone. Det lär komma massvis med bilder men då får ni iallafall se allt hehe. Nu ska jag röra på mig, vi hörs efter skolan. cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0