vi är som vi är, försök inte va som någon annan. ni kommer förlora på det eftersom de lär alltid ligga steget före er / Soffe

1. Jag har shoppat på väla med Alicia och Agnes, Jätte skoj
2. Jag har kollat film och lärt mig att jag ska sluta shoppa
3. Jag har blivit ledsen över mina köp, vilket tog tre sekunder sen blev jag glad över dem igen
4. Jag har kommit underfund i att jag har världens finaste vänner
5. Jag ska nu sova eftersom jag var uppe alldeles för sent igår och iförrgår natt
6. Imorgon ska jag träffa jeffie



Jag vill bort med alla vinterkläder och in med våren/sommarens känslor.
Imorgon ska inte bloggen få lida, den ska uppdateras ordentligt. Det ska in med bilder om vad jag har köpt, vad jag har på mig imorgon och lite mer. Ni får se allting imorgon och jag har gjort en ny regel för mig själv -> Lova aldrig något du inte kan hålla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0