I must now repeat that I don't want you in my life, there are better men and they treat me better then you ever did


Bilderna är från 1 år sen men det spelar ingen roll för jag tycker om er lika mycket nu som då. ♥
Efter en helt vanlig, faktiskt ovanligt bra skoldag så satte jag mig på bussen med Anna för att göra lite ärenden och "fira" alla hjärtans dag tillsammans eftersom vi båda är lonley kidz hehe. Det blev en grym dejt med skratt och en del gråt i ögonen, härlig tjej det! Blev att vi satte oss på EH och åt, nog ovanligt det blir så för oss två. sen drog vi vidare för att jag skulle köpa lite saker som behövdes och sen köpte vi godis på pistachia. men nu är jag hemma och ska sätta igång med lite plugg för att få hemtentan överstökat. Den var konstigt nog en rolig uppgift att göra. Märks att jag är intresserad av ekonomi haha. PUSS


Kommentarer
Postat av: jonna

hahahahahha kamsen hahahaha



tja morgan

2011-02-15 @ 07:54:41
URL: http://www.jonnas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0