ursäkta men vem sa åt dig att kommentera mitt liv och hur jag lever det

Jag klarar inte av att planera, att folk blir sura för små saker och att killar inte förstår vad tjejer har för känslor.

- Jag får typ panik när jag planerar in två saker på en och samma dag, jag borde inte planera inte det men gör det ändån för att jag vill att allt ska ske samtidigt, stört.

- Jag klarar inte av att folk blir sura för små saker och typ kommenterar saker om hur jag lever mitt liv, grow up? kommentera ditt eget liv istället för mitt. Och när man gör typ ett misstag så ska de personerna tjata om det för all framtid. Nog irriterande.

- Jag hatar otroligt mycket när killar inte tänker på tjejers känslor. De är typ 10 gånger värre i vissa lägen och det är just i de läget "kärlek" där killar inte riktigt tänker hela vägen. Menar då inte ALLA killar men många av dem. Vissa killar fattar allting och verkligen förstår hur man känner men vissa bara "vadå? har jag gjort något fel?" Så säger man "nä, det är okej.." fast man tänker "din idiot, du har fan sårat mig totalt. åh, dööö"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0