Stylisterna

Sitter i sängen med täcket runt omkring mig och kollar Stylisterna på kanal 5 play. Jag är just nu på avsnitt sex och ska försöka se allihopa eftersom jag har missat varenda ett avsnitt på tv, lite dåligt av mig.. men jag kan glädja er med att säga att imorgon har jag studiedag eftersom vi ska ha utvecklingssamtal med våra mentorer, lite nervös men tror det kommer gå helt okej ändå. Det bästa av allt det är då att jag kan blogga mycket imorgon, mycket kläder och frisyr ska jag försöka fixa till imorgon, ojoj. Låter som jag ska gå någonstans men icke som nicke, jag ska va hemma och plugga men Alicia ska komma så det blir lite plugg+umgås. Nu ska jag kolla vidare på Stylisterna men ska först springa och hämta lite chokladpudding hehe. cya

Här har vi deltagarna, jag hejar på tjejen längst ut till höger, Caroline Sandström. Hon blev även stämplad som bäst klädda tjejen på modeveckan, Grymt duktig tjej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg!

Ville bara säga att Stylisterna har inte visats på TV, det programet finns bara på Kanal 5 play, så du har inte missat det på det viset :)

2011-03-03 @ 13:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0