sometimes you have to lose a little bit, to win a little more


JAG HITTA EN PINNE SOM BLEV MIN NYA VÄN. ALLA SÄGER HEJ TILL ROFFE. HEJ ROFFE!
Efter en helskön kväll med Elina ligger jag numera nerbäddad i min säng. Ska strax sätta på en film som jag nog inom få minuter somna till. Har fått lite klarhet i huvudet iallafall, måste sluta äta choklad. Jag mår skit ungefär varje dag för jag äter mjölkprodukter. Jag mår illa, får ont i magen, spykänsla, yrsel (svimmande) och huvudvärk. Det gör mig galen att jag är nog den mest överkänsliga människan mot mjölk, föddes tyvärr med det. Men iallafall så ska jag då göra det för jag känner att jag orkar inte lika mycket längre eftersom alla syntomer trycker ner mig så jag känner mig svag i kroppen. Inget bra i det. men nu blir det film och sova, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0