My lovely best friend

Har suttit och drivit med Sofie i stort sätt hela kvällen och hon har gått på det jag har sagt vilket jag inte helt förstår men ville bara säga att det jag har sagt är rent av bullshit och skulle aldrig göra något sånt mot dig oavsett vad, det trodde jag faktist du visste men trög som lilla Sofie är så är ju inget självklart, jag hade skoj iallafall tror dock inte Sofie uppskattar det allt för mycket.
Men som sagt ville bara säga att du betyder allt för mycket för att jag skulle göra något sånt och att du är jätte bra(går inte säga bäst då ljuger jag tyvärr för det är ju jag som är bäst) och kommer alltid finnas här för dig gumman,Loveyou bebo<3
______________________________________________________________________________________
Nu tänker du säkert hur jag kom in på din blogg och det var så senast jag skrev något här så har den fortfarande varit inloggad :o Awesome som in i bomben faktist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0