GRATTIS MIN FINA ELLE


GRATTIS MIN FINA BÄSTA VÄN!
Du är bäst på alla sätt och vis. Det finns ingen som du, verkligen ingen som du. Ha den äran på din 16-års dag även fast du ligger hemma och är sjuk. Kommer snart över och lämnar en liten present till dig. Min fina lilla hamster tjej, du är de bästa jag vet. De roligaste som finns och det sötaste jag någonsin sett. Jag kan inte se mig utan dig för du har påverkat mitt liv så otroligt mycket. Tack för allt min fina vän, kommer aldrig kunna tacka dig nog. Jag kommer alltid finnas här för dig, vad som än händer. Kommer aldrig lämna din sida min ellebellebus. Du är något udda, något unikt som jag aldrig vill mista. Du förstår mig utan att jag behöver säga något. Det är de bästa med dig, att du förstår mig utan och innan till.
Jag älskar dig, mer än vad ord och bilder kan beskriva. Glöm aldrig det

Kommentarer
Postat av: Anonym

you´re the world´s greatest!

bättre än bäst.

jag älskar dig min pungråtta, du är som ingen annan. även om du är rätt onormal ibland hehe

men jag tycker om dig ändå och kommer alltid tycka om dig för den du är!

de går inte att beskriva vad du betyder för mig.

du är min bästavän och kommer alltid vara min pungråtta!

ellebellebus älskar sin soffepropp

2011-02-16 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0