Grab a hold and never let go


"People who show of their bodies, do it only because they got no personality to show" - Me, myself and I


Simmar säkerligen nu tusen längder och ber till gud att det ska gå över snabbt så jag slipper pinsamheten, röda kinder och oro över allt. Ikväll ska det tränas med Lovi och det ska ske på hög nivå för jag behöver verkligen det. Har även bestämt mig för att det blir inget festande denna helgen, sker det något så gör det annars blir det bara mys och soft denna helgen för jag vill verkligen göra klart allt som ska bli klart så jag inte har så mycket på veckodagarna. Chilllidill, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej, varför är du orolig för din kropp? På bilderna tycker jag det ser ut som att du är näst intill perfekt :))

2011-12-01 @ 15:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0