People are everything on the word F.. Freaks, Feak, Fuckers

Vi har ett problem.. Jag hatar mitt liv, bildligt talat helt seriöst. Haha, låter cp men jag saknar verkligen Elin men som mor sa "köper man skor till någon man tycker om så går dem ifrån en" och ja, jag köpte skor till henne i Turkiet. Tur som fan att jag ej köpte skor till Bell. *Glädjetjut!!!* Just nu vill jag spola tillbaka till hmh... December? Jag bråka inte med någon, jag blev vän med alla och var typ asglad över en kille. Wow, life was great sen sket ju sig allt men halva den månaden var bra iallafall. Typ bölar-blogg.se men vad gör det om 1000 år? Nu ska jag kolla BBT och sova. Ja pappa, sova på riktigt. Imorgon börjar mitt nya liv, slut med godis och hela det köret. Nu är det stenhård träning och bara massa fokus på skolan, vänner och träning. Inget annat. Yääh!!


Kommentarer
Postat av: Klara

Vem var den killen om man får fråga? :)

2011-09-04 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0