I wake up to your sunset, It's drivin me mad and I miss you so bad


Gårdagen slutade på EH med väldigt taggade personer, Johanna & Micke. Softade med lite juice och kaka, diskuterade musik i ungefär 2 timmar. Min musik var en självklar favorit (hehe..)

Träffade sedan Michelle och Johan. Tappade bort min mobil på ip, sprang sedan runt i ösregn och leta efter den. Hitta den efter ett tag, fin och vit låg den där i gräset och frös. Jag tog den och gömde den i min tröja och viskade "Jag ska ta hand om dig från och med nu" sen blev det glädjetjut från min och Michelles sida.

När vi hittat mobilen och började gå mot utgången så ser vi ett tecken från gud, ett paraply (så vi inte skulle bli blöta, eller rättare sagt så jag inte skulle bli blöt) sen en kickboard för att jag skulle slippa gå medans Michelle cyklade. Kom hem till Michelle och slängde oss i soffan, Johan kom och vi kollade på Black Swan. Slutade med att jag hade handklovar på mig för att jag inte skulle klia mig själv i ögonen. Var sedan otroligt osocial och somnade. De drog i min näsa och höll på mig, väldigt elakt men fick min sömn tillslut.

Legat i Michelles säng hela dagen med mat, täcke och film. Nu har vi rört oss till Johan där jag har spelat WOW och ätit melon & alla kakor. Nu ska jag svara folk på facebook innan jag spelar skiten ur Michelle och Johan på tvspel sen blir det film Bad Teacher som Joacim föreslog. Niceee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0