Living isn't fucking easy when I'm living with you


Söta Micke sover i en säng som passar just han haha!
Stack till Johannas jobb där Micke också befann sig så alla fyra stack och käka kebab. Tog sedan en buss till Ikea för rolighetens skull och åt chokladmousse, provade sängar, snacka med randoms och bara chillade. Micke och jag gick sedan in på väla för att kolla lite kläder, hittade en skit snygg tröja på Solo sen tog vi bussen tillbaka till stan och hamnade på EH där vi spendera två timmar av att snacka om musik typ. Haha, nu är jag hemma och ska snabbt äta innan jag drar mig mot Ip för att möta upp Michelle. Sover sedan hos henne ikväll. Berättar mer när jag är hos henne. PUSS

Kommentarer
Postat av: emma d

vem micke är det? :)

2011-08-10 @ 00:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0