I heard that you were talking shit and you didn't think that I would hear it. People hear you talking like that, getting everybody fired up so I'm ready to attack, gonna lead the pack. Gonna get a touchdown, gonna take you out


Min kväll: Arvid ringde och tvinga mig komma till stan och käka kebab med honom, slutade med att vi åt kebab sen pistachia för glass. Drog sedan hem till mig efter ett mini stopp på mc där vi träffade förövrigt väldigt söta människor. (lolz) Sprang sedan vidare till bussen i ösregn och då menar jag verkligen ÖSREGN och Arvid hade en tendens i att springa i varje vattenpöl bara för att jag skulle bli extra blöt, tack?! När vi väl kom på bussen, nej men tror ni inte att regnet läcker in i bussen? så det regna lika mycket i bussen som utanför. Kom sedan hem till mig och har lekt med katten hela kvällen samt tagit väldigt fina foton på oss själva. Snart ska Arvid traska hem medans jag ska stanna kvar och försöka sova med den lille skiten i min säng. Kommer få 0,00 % sömn. Nicee.. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0