Don't underestimate the things that I will do

Nu ska jag försöka med något nytt för jag är allmänt trött på mitt liv. Jag har börjat med att inaktivera min facebook och jag ska försöka hålla mig borta därifrån så länge som möjligt för jag orkar inte bry mig om vems bild som får flest gillningar, vem som bli tillsammans eller om det var någon rolig fest och blablabla. Dem som jag har kontakt med kan nå mig på min mobil eller bloggen. Jag kommer såklart fortsätta blogga om mitt liv men troligen så kommer jag skaffa en egen blogg som ingen vet om, kanske mina vänner men ingen mer. Där jag skriver ut exakt vad jag vill, vad jag tycker osv. Ska bli rätt skoj med förändring, hoppas bara de funkar nu att hålla mig borta från "omvärlden". Redan fått sms som undrar varför men det går inte att säga varför för det är något jag gör för mig själv. För att jag ska må bättre och sluta tänka på vad andra tycker (även fast jag inte gör det ändå haha..). Jag vill hellre va anonym än "känd" för det blir bara massa problem. Så nu ska jag och Maggan börja vårt (nya) liv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0