-

Det finns ingen skillnad på tjejer och killar. Dem som säger att tjejer och killar inte kan vara lika närma som tjejer och tjejer har helt klart fel. För jag har samma relation med Arvid som jag har med mina tjejkompisar, om inte en bättre relation för vi pratar om exakt allt, säger vad vi tycker närsom och till skillnad från tjejer och tjejer så snackar jag och Arvid aldrig skit om någon. Under hela vår vänskap har inte vi snackat skit om någon, tjejer snackar skit om alla hela tiden (inkludiserar mig med) men när jag är med Arvid så är inte det något viktigt så räcker fingret till alla er som säger att man inte kan ha en bästa vän som är kille. Stick och brinn avundsjuka människor.. GRRR


Kommentarer
Postat av: emma

agreeeeeee

2011-08-12 @ 01:59:17
URL: http://bfab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0