You make me feel like my outside is better then my inside

Vem handlar alla dina texter om? Är det någon speciell kille? - Anonym
Svar: Mina texter kommer från låtar, händelser eller bara något litet som jag kom på vid det tillfället. Det finns ingen speciell kille i mitt liv, jag är singel.

Du ser äckligt bra ut gumman (: - Anonym
Svar: Tack så mycket, riktigt snäll kommentar men dock ej sanning. Sorry att göra dig besviken haha.

Vart har du köpt din skinnjacka? och hur mycket kosta den?
fett bra blogg! - Anonym
Svar: Menar du den bruna eller svarta? Skriver båda för att vara säker.
Bruna - Only (för ett tag sedan dock) 500 kr tror jag, minns inte tyvärr!
Svarta - H&M (Förra året) 299 eller 399 kr.
Tack så mycket, blir jätte glad av sådanna kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0