I got you on my "to-do" list

1. Verkligen super glad över att ni kommenterar men snälla skriv namn, vill ni inte att andra ska se så skriv det på den andra raden, då ser bara jag. Tack på förhand!
2. Jag kommer svara på alla kommentarer så snart jag kan, lovar er!

Nu ska jag göra v mig innan jag drar mig mot stan för kebab med Anna och Alicia. Har haft världens mest störda men roligaste helg, synd att de inte hamna på bild men ett riktigt minne alltihopa. Haft världens bästa snack med favoriten Arvid - Du är bäst!. Även planerat in kvällens händelser - Grillning med härligt gäng. Låter nice! Nu måste jag skynda mig men ha det bra mina änglar, jag ska försöka ta fler bilder så ni får något att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0