I always say that i don't need you but it's always gonna come back to this.. please, don't leave me


Linne från Levis, Tröja från Vero Moda och Jeans från crocker. Samt min skinnjacka och converse
Jag sitter ute i de underbara vädret med kameran i stolen bredvid och datorn i knäet + P!NK i högtalarna, bor någon vid mig så kan de nog höra musiken haha. Livet är rätt nice ändå. Ska bara snabbt in och göra mig lite mat sen kommer jag sitta här och chilla hela dagen innan jag drar mig mot norvalla för att spela match, taggar tusen. Skolan var faktiskt rätt chill ändå, hade mest skrattanfall med Arvid. Fyfan vad den killen kan locka fram ens största smile. Vi hörs om ett tag, nu ska jag ta mig lite mat. cya!


Kommentarer
Postat av: svara gärna

vart har du köpt din skinnjacka? och hur mycket kosta den?

fett bra blogg!

2011-04-18 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0