This is the way you left me, I'm not pretending. No hope, no love, no glory, No Happy Ending.


jag saknar dig min fina vän ♥
Bloggning är inte de första jag prioriterar just nu om ni förstår det. Är inte speciellt pepp på att göra någonting egentligen. Är hos Elin nu men ska nog röra mig neråt till mitt hus för mat och chill med Nisse. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket, har typ gråtit hela dagen i skolan. Orkar inte. Kommer tillbaka när jag mår lite bättre. Helgen ser ut att bli bra iallafall, kvällen ser ut att spenderas med massa mys och sedan imorgon är det match sen blir det middag hos mig med lite nice folk sen rör vi oss vidare för fest. Nice valborg, hoppas ni själva får en super bra kväll. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0