Sometimes I wonder how can a girl's life revolve around a guy?


Kvällen har tagit hårt på mig, blev rent av nertrampade av Höllviken men 4-2 var jag ändå nöjd med. De kunde stått mer om de hade satt sina chanser men damn vad de skjuter utanför. Vi kämpade på iallafall med en avbytare och jag själv halvskadad i knäna igen - got to love it? Knäna läcker säkert till imorgon, ska nog bara ta det lugnt på träningen imorgon. Inte köra 100 % men man vet aldrig med mig, inte lönt att försöka säga något nu. Nu ska jag iallafall hoppa i säng, vi hörs imorgon. cyaa!


Kommentarer
Postat av: anonym

vem handlar alla dina texter om?

är det någon speciell kille?

2011-04-17 @ 13:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0