who knew better? that we'll never live forever

har pluggat som satan i det med alicia, det gick faktiskt väldigt bra. så nu ska jag fortsätta ensam eftersom alicia stack nyss hem för att äta. har prov på onsdag så ska inte göra någonting annat än att plugga dagarna framöver, alicia ska vara med mig och plugga för vi pluggar bäst tillsammans. för jag förstår vissa saker medans alicia förstår det andra. asnajs. men jag och alicia har snackat och jag ska troligen göra om i min blogg, jag har suttit och funderat ett tag på att göra det och jag vill verkligen göra en makeover på bloggen, jag vet hur jag vill ha den. nu ska jag bara göra det. det kommer nog bli ett långt projekt så kommer använda en annan blogg så länge där jag kan göra designen så inget förstörs här. nu ska jag fortsätta plugga, inte något kul alls..

bilder från när jag , anna & alicia var i lund. SAKNAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0