vi som var så nära, vi har försvunnit båda två. vi har byggt upp en mur men vi står på två olika sidor ändå

jag saknar inte dig, jag saknar våra minnen, våra stunder, våra skrattanfall, våra damp i ditt vardagsrum.
men det som en gång var, det kommer nog aldrig bli igen för du, du förstörde oss. du förstörde det bästa du hade



sitter i min säng och funderar, lyssnar på rihanna (ovanligt? nääää) kär i henne, lesbisk varning nu men jaja. my careface is cero, and my box is empty. men vad ska lilla jag säga till stora världen där ute? att jag ska gå och dö? att jag ska färga håret rött? att jag har en pojkvän? att jag älskar mitt liv? att jag gråter?
hm.. 1/5 är rätt, guess guess nu people. ska nog börja klä på mig nu, ska ju träffa issa och johanna typ. ska bara snacka med dom om näääär vi ska ses. saknar min fina schnigel. saknar mitt godis.. ska äta lite mer nu,, vänta..
klar. kul,fyra bitar kvar av 45 krs godis men har ett kexchoklad också så greatans.
- min syster is not happy today, don't know what to do, funderar på att ge henne mitt kexchoklad.. liten som jag är så får jag smyga in med mina fina pyjamaskläder och vara som jag var när jag var liten, gullig och söt och tyckte min syster var världens bästa, min idol. fast det tycker jag fortfarande. men hon är tjejig, jag är mer pojkflicka. men en i familjen är väll alltid cp? det är väll jag i detta fallet.. ajja, nu ska jag ge henne kexchokladet och ett fint smile så hon mår bättre, hoppas allt ordnar sig. kramizzz ' vetinte varför jag skrev det men lät bra 
kyss mig till solens första strålar kommer in genom fönstret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0