the impossible is to not look at you when i have the chance


the worlds greatest!
sitter nu och har precis duschat och packat upp väskan, helt awesome tältning. haha, skrattanfall nästan hela tiden och hade riktigt skoj med isse speciellt för vi tog typ 200 bilder på bara oss, så fina vi är HAHA. vi som gick i den snabba gruppen gick ungefär 2,2 mil pga. att alice & ida bara sprang iväg och slutade med att jag fick först springa efter för jag var mest pigg. så sprang jag som fan och skrek och sånt, haha. sen tappa jag bort mig själv, så fick lite damp. så blev jag skit sur och försökte gå tillbaka vilket jag tillslut kom rätt till. och sen fick en liten grupp plus vår lärare gå och leta efter dom. så då gick jag, lussan och alicia och skrämde upp oss med om att vi var med i en skräckfilm och att det skulle komma zombies och sånt . hahahaha, tog bilder från min mobil också så det kommer upp snarast. hade jätte kul hela dagarna men fyfan vad trött jag är nu. inte sovit bra inatt haha. satt och snackade om allt och skrattade typ hela tiden. jag verkligen älskar min klass, ni är bäst!
nu ska jag smsa issa och se när vi ska träffas sen för att kolla på camp rock 2 som kommer idag på disney channel, n-a-j-s!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0