om du var en dröm, skulle jag vilja sova just nu, och för evigt sova bara för att drömmar är om dig, bara du

GODMORGON! :D
är pigg idag och snart ska jag städa undan mina kläder på mitt rum och sedan klä mig osv. jag har sovit grymt gott inatt, länge sedan men det var skönt. min syster åker ju till norge idag klockan sex så funderar på att ta hennes säng i en vecka, hm.. får tänka lite på den, tror jag ska göra det haha. den är ju helt underbar hennes säng. för att lämna ämnet så kan jag säga att jag har en massa prov och inlämningar denna veckan så efter matchen idag ska jag och alicia plugga som fan, asså riktigt riktigt mycket. hoppas allt går ihop sig så jag hinner med allt, jag ska iallafall klara det om jag så ska sitta uppe hela natten, haha. *krydd* men har ändrat lite i designen, la in några bilder på mina absoluta favoriter, mina fina vänner som verkligen finns där alltid och jag hoppas att jag aldrig förlorar dom. - johanna gripwall, alicia rickström, isabelle öberg, anna strandgården, johanna ljung & therese peters. ♥ har tusentals minnen med dom allihopa, helt galna och roliga. skrattanfall hela tiden!
nu ska jag fixa mig, vi hörs senare. puss


Kommentarer
Postat av: johanna ljung!

vi får fixa en ny bild tycker jag, haha!

2010-09-19 @ 13:20:22
URL: http://ingetskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0