nu är jag på gång


funderar riktigt mycket på vad jag ska göra, det finns olika val men har ingen aning vad jag ska göra..
men imorgon ska jag springa 6 km med skolan och jag ska klara det, jag ska jag ska jag ska. imorgon har jag även prov, men jag tror jag kan det nu. hoppas jag klarar det, hehe. efter skolan ska jag hem och äta lite, sen iväg till LTU träning vid halv 6 i ödåkra. ska vara där i tre timmar och träna, ska fan i mig visa allt nu. dödar mig själv om jag inte kämpar ordentligt hehe. men nu ska jag kolla tv lite, sen får vi se. vi hörs, puss


Kommentarer
Postat av: frida

Kämpa för mig! :) <3

2010-09-21 @ 21:33:57
Postat av: frida

Kämpa för mig! :) <3

2010-09-21 @ 21:33:58
Postat av: johanna ljung.

vi hade det typ förra veckan, sprang 7 km fyfan haha!

2010-09-22 @ 07:16:31
URL: http://ingetskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0