nothing can handle me right now, no nothing can handle me

sitter på alicias rygg, ska snart sätta igång en video och filma lite men ska först på toa, haha. nu har alicia börjat gunga på sig till musiken, känns LITE. hon börjar tappa luften för jag väger rätt mycket, haha. puss haha hej???? det är alicia, sofie behövde göra 2an på toaletten, så vem fick inte ta över? jo den forna bloggstrottningen själv såklart.. i varje fall, ni kanske såg inlägget då sofie skrev att vi faktiskt fick dåligt samvete, och NEJ ALLA vi kommer inte skriva det okej? och sofie och jag insåg även hur mycket vi har förändrats sen vintras, det är helt sjukt. vi har helt annorlunda kläder, sofie har blivit fulare.. hahha skojade, vi har mycket ljusare hår (beror såklart på att det blekts i somras) sofie har fina tänder hiih och jag har fått smalare huvud enligt sofie, inte visste jag att jag var en köttbulle innan, tur att jag är korv istället, känns lite bättre. nu kom sofie och berättade att hon fått ett blåmärke på rumpan, och att hon måste ta dagens outfit! som hon grubblat när hon satt där på toaletten, vilken filosof sofie gått och blivit. vänta lite, ska ta foto på sofie (ego)! men nu ska jag avsluta, snart kommer sofies outfit! baaaaaaaai :)

ps: sofie kissade endast!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mimi

HAHAAHAHAHAHAHAHAHAH blåmärke på rumpan ::D:D:D:D:D:<3

2010-09-09 @ 19:17:15
URL: http://ripadalscesar.blogg.se/
Postat av: alicia

mitt inlägg är bäst på din blogg!

2010-09-09 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0