let me go or else I will eventually run out of here because I want to be ME without having your rules about how to be

precis kommit ur duschen. var hos issa innan ju och åt, kolla tv, skratta med fisen. sen blev det träning, jag och fisen var stenseriösa så vi var jätte duktiga (se att det är understruket på jätte, för vi var verkligen jätte!!) sen stack vi och köpte fika tills imorgon, hehe. påvägen hem från träningen så hände det lite grejer, HAHAH. mer än skrattanfall blev det för mig och alicia, jag låter bilderna förklara vad som hände! :)
imorgon så ska vi ha sån idrottsdag på heden, "kul". sen blir det plugg, plugg, plugg med alicia. tyvärr blir det inget johanna som jag egentligen hade planerat. :(
puss

HAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0