jag tycker om dig mer och mer för varje dag som går, det svååra är att jag bara inte vill ha dig

JAG SAKNAR FISEN, JÄDRANS MYCKET. BARA NÅGRA FÅÅ DAGAR KVAR, *HAPPY HAPPY HAPPY*
imorgon blir det hem till emmy och sova där, troligtvis ut på kvällen. men jag känner att jag har varit överdrivet oaktiv på bloggen idag, dåligt dåligt men jag har haft en slappedag, alla har väll det någon gång eller hur? :)
var rent av sur idag pga. en sak som jag tycker inte borde nämnas, lite pinsamt för personen då haha. men imorgon kommer jag tillbaka och bloggar som vanligt.
min helg ser ut såhär:
fredag - emmy
lördag - mormor och morfar sen ut på kvällen som vanligt, troligen med min älskade johannis och kanske så drar jag med mig johanna ljung och michelle, ska snacka med dom!
söndag - match och sen ja, lite ut tror jag eller hemma och sova.
men puss, skriver kanske senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0