it's nothing worth fighting for cause i got my girls and i wont give them up

sitter med musik i högtalarna och funderar en del, jag har nog världens finaste vänner och jag har inte uppskattat dom tillräckligt så vill bara tacka alla mina fina underbara vänner för att jag har dom. ♥
på fredag så ska jag först snacka lite med julia sen kommer emmy hit och då ska vi se johannas match sen direkt till viken och sova där, det kommer bli bättre än bäst. länge sedan jag var med emmy, pga. världens krig mellan oss två men som tur är så är vi vänner igen. men jag är ju ärlig eller hur? snäll som jag är så får ni också reda på att jag och emmy kalla varandra massa skit haha, typ world war 3 hahah, men som jag sa till johanna, vi klarar inte oss utan vårt mongo till bästa vän. hehe, men nu ska jag redigera lite bilder och sen får ni bilder på mina jeans och tröja, hihi. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0