i need someone i can trust

sitter och tänker, damn.. allting fungerar inte som det ska.. devote.se lockar mer och mer för på blogg.se så tar det en sådan j*kla tid rent ut sagt när man ska ladda upp bilder men på devote.se är det så mycket enklare för du kan ladda upp 5 bilder på en och samma gång, erkänn! mycket mycket bättre!
kanske ska testa lite devote.se och sedan ser hur jag gör? eller jag vetinte.. men jag fortsätter blogga här tills jag har bestämt mig haha. ni lär få veta resultat, puss
FEL FEL FEL FEL..
vill inte ge upp min älskade blogg.se!!!!
men jag vill däremot kanske byta namn? vad tycker ni om det?
hm.. har ett namn pågång som jag gärna vill ha.. haha, jag kommer ha samma design osv. för jag är nöjd med den men jag gillar namnet på den andra bloggen bättre för "sofiesmiths" är så vanligt. alla småbloggare har det, haha. i vanliga fall sticker jag alltid ut, jag vill göra det på bloggen också ju.. slänger in några inlägg på andra bloggen tills jag har bestämt mig. hatar att börja på en ny blogg och så har man inga inlägg, fyfy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0