I can not breathe but I struggle, I struggle to have you. I do not know where all my strength has gone

tänkte dela med er av ett par bilder från min awesome mobil som har exakt 2,0 megapixlar najs!

fina pojkar i min klass som cyklar med hjälm haha.

såg albin på mc, måste ju ta en bild när man ser någon som verkligen har en asbra blogg? hahaha

alicia på mc, som inte gillar min mobilkamera men jag är lite snabb ibland
två av mina favoriter.

den sista bilden är dock tagen med johannas mobil men ville ändå visa hur coola vi var när vi skulle ut i ösregn och vi hade inga kläder att ta på oss så vi fick ju mixtra HAHA. älskar er. fyfan, den kvällen förlorade jag ett antal tårar pga. hur mycket jag skratta. haha, helt sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0