du kan få mig så lätt för jag står och vinglar på en kant, säg bra ordet så har du mig för dig själv

ska snart sova tror jag. imorgon blir det heden med hela högstadiet på min skola, kul tror jag. ska få göra alla grenar fast jag suger på det men sista året på skolan, vem bryr sig om jag failar? alla på skolan vet nog redan om att jag inte är pro på friidrott hehe. men ao, mitt liv är awesome. fick typ ett snefel igår när jag skrev att jag var typ depp och det , helt fel av mig. mår toppen - med STORA bokstäver, hehe. behövde bara lite issa och lite fisen så var all tvivel över. Behövde även smilet från johanna som jag fick när hon kom till min träning, ni tre är bäst! (L) nu ska jag släcka i taket och sova, kanske lite sms eller spel på mobilen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0