baby, i love your way

skön låt som jag sitter och sjunger på just nu, haha. hade för lite tvätt så får vänta tills min syster kommer hem så jag kan tvätta, men nu sitter jag och fyller i min nya oranga kalender som jag fick av mamma , hehe.
har ju massa projekt och jag har kommit på att jag har noll koll på allting så har skrivit in där nu och fixat och ordnat med papper som ska lämnas in osv. ska även försöka göra en extra kopia av shemat och sätta upp här hemma eftersom jag vet aldrig när vi börjar/slutar osv. men nu ska jag höja volymen och ge papper till pappa som han ska fylla på, puss

photo 1: här håller jag på att fylla min fina kalender hehe!
photo 2: såhär FIN är den !!!!
photo 3: min outfit för idag, skönt pga. vädret var superfint idag så fick bli shorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0