and i waste time on you everyday

somnade rätt snabbt igår så skippa några sms hehe, förlåt! men nu är jag vaken så ska klä på mig sen äta frukost, sen städa och packa. jobbigt men sant haha, vi hörs senare idag. puss

jag saknar min tvilling, min fina vän som jag berättade allt för. jag kan inte berätta mycket för dig längre för du finns inte i mitt liv, du finns inte kvar i mångas liv och vi vet att du har pojkvän men snälla, jag och många andra ber dig att tänka på dina vänner också som du har känt sen förskolan och så. vi älskar dig och vi kommer alltid finnas där men vi vill inte vara något andra hands val pga. din pojkvän.. hoppas du förstår vad jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0