SVAR

Anonym om you make a pretty good work , schnigel:
awhh, hur blev ni vänner?

svar: jag och johanna blev vänner inom fotbollen, det var första dagen på fotbollsskolan för ungefär 3/4 år sen och jag hade gått fel så jag hade fått vara med 96:orna under en hel dag, då skulle man kicka med bollen och man kunde vinna pris (JAG VILLE VINNA) så jag ljög om hur många jag hade klarat, jag vann såklart haha. Johanna märkte det och skrattade och frågade mig om jag fuska och jag kunde inte hålla mig för skratt. johanna och jag började skoja runder på fotbollen och vi hade jätte skoj, näst sista dagen så bestämde vi oss för att sova över och vi tältade i hennes trädgård, vilket blev helt fail. vi låg uppe hela natten och skrattade. sen dess har jag varit med henne från och till ungefär i ett år, nästa sommar var 2008 och vi var jätte ofta ibörjan men sen slutade vi va med varandra för jag skaffade pojkvän och var alltid med honom sen var jag med andra under ungefär ett år. sommaren 2009 blev vi vänner igen och vi började va mer och mer , nästan hela tiden. vi hade sjukt skoj och skrattade alltid med varandra, aldrig sura så allt flöt på. vintern 2009 så var allt så jäkla kul, vi var på helsingborgsmästeskapet på ih, hon hade uggs. dem gick i sönder typ tre gånger och jag fick skrattanfall och skrattade sönder åt henne, vi hittade klämmor som var skit fula som vi satte på oss för att skämma ut en viss person för hon skulle träffa en kille där haha. (hon blev skitsur hehe) vi skojade med en tjej och en kille och fick oss tusen skratt och tårar. killar som började ragga på oss , och vi ville va lite awesome så vi bara " eeeh... next" hahaha. dör varje gång jag ser bilder därifrån. våren 2010 var vi från och till, men vi blev mer och mer vänner och sommaren med henne var askul, skrattade hela tiden. och jag har verkligen hittat min äkta schnigel. jag älskar henne riktigt mycket. du är best schnigel.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: åh tack! :D

okejokej :) jag tkr mer om kenza o tyra just för att det inte är så mkt snack, mer roligt då ;)

2010-10-13 @ 18:34:34
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: jaaa! :p

när dom uppfyller folks drömmar tycker jag är kul :D

2010-10-13 @ 19:22:01
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: JSCHNIGEL

SOFIE DU ÄR BÄST OCH JAG ÄLSKAR DIG MEEST, ÄR RIKTIGT GLAD ATT VI SLYTTADE TILL HBG SÅ JAG FICK TRÄFFA DIG, MITT LIV SKULLE INTE VARIT LIKA KUL UNTAN DIG. ...... PUSS LOVE U MST SCHNIGEL BESTAVEN

2010-10-13 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0