svar på kommentarer

Anonym om What you've got boy is hard to findI think about it all the time. I'm all strung out, my heart is fried.. I just can't get you off my mind:
okej då vet vi!
svar: Bra Robin. Glömt att jag har ditt ip-nummer ? :*

Anonym
om blivit lämnad i staden där jag inte vet någonting:
är det johanna gripwall du menar?
svar: om det är om i söndags? så är det faktiskt om Johanna Ljung!

Anonym om at one point i just wished you were here. just because i wanted something to hit on:
kan inte du lägga upp fler bilder på dig själv och sånt du har fotograferat??? :)
svar: jodå, det är såhär att jag nyss har skickat över alla mina bilder till min bärbara disk så ska ta nya , då blir mer foton, promes! :)

mimi om DAGENS OUTFIT:
du har så sjukt fina kläder fiffiiiiii!
svar från min blogg: du är snygg! ;) <3
svar: tack mimiii, men gillar dina kläder SÅHÄR mycket! :*<3

Maj om DAGENS OUTFIT:
snyggt där! Du är rejält snygg vettu! :D
Har du haft för dig då?
svar: Tack men nä. Typ skolan och sovit, själv? :)

Johanna om BLOGGKOMPIS:
jättefin blogg nu sofie! miss u, vi får ses snart sötis!
svar: du har fin blogg om någon! saknar dig med, vi ses på lördag sötnos!

johanniss om hemma efter en lång väntan:
note to self: lita aldrig på sofie när det kommer till tid, hahah! loveu.
svar: haha, "tänk inte så negativt, tänk vad roligt vi kan ha på knutan hehe" loveu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0