something tells me that this is going to be great, freaking awesome

förlåt för den uber dåliga uppdateringen, i'm so sorry!
va med isse igår och kollade one tree hill tills jag skulle äta sen ringde några killar mig och issa och anna så vi stack ut med dom, jag fick låna oscars jacka, annas jacka och nichos jacka, fast jag frös ändå.. inte bra. kom hem lite senare och kollade film, somnade även snabbt. idag spela vi match, vi förlora dock men de var ren tur. 2-1 blev det iallafall, jag gjorde målet så lite happiness men ändå riktigt tråkigt att vi förlora. vi hade 1 avbytare, kuuuuuul. -.- men men, kom hem för ett tag sedan. jag har sovit, kollat film, sovit. men nu ska jag fixa min design och sen får vi se, vad jag gör. äter lite eller sover lite till, hehe. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0