jag såg dig när vi var små, då tänkte jag att dig ville jag ha

saknar dig, johanna. ♥

nu kommer elin snart (?) sen drar vi ut och fotar lite, nördar som vi är så måste vi ju ha lite bilder på allt hehe. sen vid halv fem drar vi till mimis stall och tar lite bilder hehe, skoj. ikväll blir det nog ut med elina, elin och mimi. kommer troligen träffa alla andra också, ska smsa issa och fråga vad hon gör. hon kanske vill hänga med? smsa mig om du ser detta isåfall elle. sitter och funderar om jag ska ha "sidecuten" eller hängande när vi ska ta foto? hm... big deal? no but ändå..


Kommentarer
Postat av: elina

sötnos §

2010-10-29 @ 19:26:52
URL: http://eeelinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0