jag såg alla som var kära, jag ville vara bättre för alla vet ju hur kärlek slutar? men när jag träffade dig då sjönk jag till samma nivå som de kära

du gör mig glad hela tiden, dag som natt. du gör mig glad.
för jag älskar dig ellebellebus. du är min björn, min nallebjörn. 
you're special, there's only one like you. you are more than good my heart


bilder på oss och massa ord till dig som förklarar hur bra du är och folk tänker " bra vänner " men du är mer än en bra vän, du är så mycket mer. du är en del av mig. du förstår mig precis som jag vill att du ska. du gör en glad när jag helst vill gråta, du fixar allt när jag är ledsen. du fixar mig, du fixar mitt liv. jag står i evig skuld till dig. för jag kan göra allt för dig och göra det tusen gånger om


Kommentarer
Postat av: elle

du är världsbäst hjärtat

jag älskar dig mest, du betyder allt för mig <3

2010-10-12 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0