I gotta say what's on my mind, something about us doesn't seem right these days, life keeps getting in the way whenever we try, somehow the plan is always rearranged

jag har kämpat och slitet, jag vill inte förlora dig. inte för någon annan
sitter och kollar greys, det suger faktiskt. som vanligt.. funderar på att gå och lägga mig, är sjukt trött typ.. mina ögon är helt blö, hehe. och jag har inte sovit ut ordentligt på riktigt länge, sover ungefär 6-7 timmar per natt, jag behöver 10-12 timmar haha. nee, kidding men ja ni fattar. ska lägga mig nu och zzz... sleepa!
vi hörs imorgon, puss


Kommentarer
Postat av: Laila♥

gå och lägg dig så att du kan sova. stackare :)

2010-10-13 @ 22:02:08
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0