för jag går nu, ja jag går nu

goodbye sweet love of my life. losing you cuts as deep as a knife, i know i did you wrong and things weren´t right but i loved you girl, more than life
fin text från issas blogg.

nu ska jag gå till älskade tv:n och dricka varm oboy, sen blir det sängen. ska upp rätt tidigt imorgon hehe och direkt efter de jobbiga utvecklingssamtalet så ska jag ut och jogga, ja. där hörde ni rätt! Sofie Smith den mest kungligaste men mest lataste människan ska fan i mig ut och jogga. Mina knän måste bli bra så får väll hålla igång dem så de blir bra (hoppas hoppas de håller en jogging runda!!) sen blir det direkt att plugga röven av sig. sen ska jag vara nyttig och laga god lunch (hehe, skoja? sån duktig) nej, jag suger på att laga mat. är fan rädd för spisar, ugnar och allt sånt skit. ush, mc donalds i mitt hjärta ffs. man lever bara en gång, palla vara duktig då? ;) blir jag fet så blir jag det med glädje iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0