äntligen är det slut, jag kan andas utan att känna de minsta känslor av sorgen du gav mig

heelluuu. kom typ nyss hem, har precis fixat mig så jag kan lägga mig i min awesome systers säng. ska sätta på voddler och sedan sova, imorgon ska jag städa och sånt sen ska jag nog va med mimi, elin och elina. vi ska väll va på dagen också eller något sådant? på kvällen ska vi ut iallafall, kommer säkert bli bra. kvällen ikväll var jättekul, dansade, åt god mat, hade riktigt skoj. även fällde en del ett par tårar när vi snacka om allt som hade hänt och sånt för jätte många av oss har glidit ifrån varandra men nu är allt bra, hehe. om någon lägger ut bilderna på facebook så snor jag, men annas tjejmiddag blev jätte bra iallafall! :D
vi hörs, godnatt puss

old bild men hade ingen annan så fick bli en sådan random gammal haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0