syskonkärlek

När man tänker på att du och jag föddes på samma jord, så är syskonkärlek ett patetiskt litet ord. Att beskriva dig är att slösa på energi, då kommer jag från denna dator aldrig att bli fri. Du betyder så mycket för mig, jag kommer aldrig släppa taget om dig. Det är du och jag för alltid, både i framtiden och dåtid. För vi ska finnas där för varandra, tills det sista andetaget.

Hinner inte lägga upp bilderna från pizzerian , de får komma senare. en del är på facebook, håller på att ladda över de flesta där. så ni får hålla utskik, de kommer snart! puss

Kommentarer
Postat av: elin

big love to you twin <3 du och jag mot världen, du betyder allt <33

2010-11-06 @ 18:08:17
URL: http://eliinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0