ibland är det allt svek som gör att du inte kan känna den känslan igen, den känslan som alla älskar. den känslan som kallas kär

sitter och kollar skor, jag kan lätt säga att Din Sko har snyggast skor i höst. Riktigt snygga och häftiga. Det finns både boots, kängor och varmfodrat osv. Hittade även ett par skor där så ska snarast åka dit och kolla, kanske i helgen drar jag på en "leta blandat" dag. Ska dra med mig någon och kolla lite. Vill även börja fixa med mitt rum så ska även till Ikea och köpa nu, även väla och kanske börja planera julklappar, det tar mig ungefär tre veckor att bestämma mig att den presenten passar henne och honom osv. haha. Oj, vad glad jag blir nu. Längtar tills helgen nu, hehe.


Är du kär? vetinte, nej? ja? rätt svårt att sätta fingret på det
Är du tillsammans med någon? ne
Är du shoppingsugen? yes, eller mer "fixa rummet sugen"
Är du ressugen? afan, hela tiden. sommar
Är du skolsugen? nej, dö.
Är du irriterad? nja, lite. datan stängs om några minuter
Vilken internetsida besökte du senast? dinsko
Vad sa du senast, till vem? pappa: aa men säg inget till mamma
Vad gjorde du i förrgår? slappade hela dagen
Vad har du gjort idag? sovit ungefär HELA tiden
Vad ska du göra ikväll? Se DH, Couger Town
Vilket land besökte du senast? Danmark
Vad såg du senast på tv? two and a half men
Vad köpte du senast? godis tror jag
Vad har du dåligt samvete för? att jag inte har min laddare här
Vad har du för skor i din garderob? haha, söndriga converse
Vad har du på dig nu? jeans och en lång tröja
Är du vegitarian? ööh nej
Vad drack du senast? juice 
Gillar du att laga mat? med kompisar, yes. spec med fisen , väääldigt bra
Håller du ditt rum städat? neej, suger på det
Vad gör dig lycklig? fotbollen, bullen, vännerna och familj tror jag 
Lyssnar du musik just nu? inte just nu
Gillar du att fotografera? yes, gillar det otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: fise

laga pannkakor med mig e nog roligast

2010-11-23 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0