I can see it in your eyes, you mean all the things you say to me

Godmorgon!
har varit i skolan nu en timme och jobbat, helt okej för nu ligger jag långt fram. Är nästan klar wiho. Ska gå ut nu för hör att en del av klassen har börjat komma hehe. klockan är nio och idag är det bara so, svenska så ska jobba jätte mycket så med lite flyt blir jag klar med allting idag. Då ska jag fokusera på engelskan och matten idag när jag är med alicia för vi ska plugga idag. Saknat min fisse. men uppdaterar på rasten kanske, om jag hinner. puss hejsvej

hade varit helt OK att kunna ha på sig sånna här kläder just nu och min färg hade varit HELT OK att ha kvar nu på vintern. LOVE SUMMER!!!!

Kommentarer
Postat av: agnes

superfin bild och outfit på bild nummer 3! ;)

2010-11-15 @ 16:43:29
URL: http://agnesstandars.blogg.se/
Postat av: alicia

TACK AGNES, jag som gjort den! hiihih

2010-11-15 @ 18:52:33
URL: http://kamelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0