från och med du

hallå. ingen bloggning igår tyvärr. åkte till stan med issa, fikade och snackade en massa. kolla igenom varenda affär ungefär. issa hitta världens finaste linne och jag hittade en massa också men ska inte köpa hehe. *duktig* sen följde jag issa till bussen sen mötte jag upp elin och mimi och vi gick och åt sen såg vi SAW 3D. OMG OMG OMG, har aldrig sett en skräckfilm sen jag såg the grudge för två årsen, är världens mes när det gäller skräck.. fick hålla mimi i handen hela filmen, kolla bort ett par gånger men annars gick det hehe. sen åkte vi hem och jag träffade issa, sen kom robin och philip. och vi satte oss i min källare, kolla film och snackade. sedan drog dem vid lite över fyra inatt. och sen somna jag hehe. nu är jag vaken och jag ska till stan med mamma sen direkt till malmö till min mormor och morfar. sen hem igen och ikväll ska jag sova hos issa, awesome! får se vad vi hittar på. hehe, puss

fina bilder från igår , innan filmen. :*


Kommentarer
Postat av: Mimi

hhahahahahhehehhhhihihöhööhö .:D:D:D:D:D

Postat av: Mimi

hhahahahahhehehhhhihihöhööhö .:D:D:D:D:D

Postat av: Mimi

hhahahahahhehehhhhihihöhööhö .:D:D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0