från hjärtat talar jag om allt jag kan för att göra dig förvirrad, för att få dig att glömma den viktigaste saken jag skulle berätta.. om hur mycket jag tycker om dig

kommit hem från issa nu. legat och skrattat, snackat och kollat one tree hill. en bra kväll ändå för en trött hamster och en trött ekorre/fisk/ökenräv/dumbo, well you name it. har många namn eftersom jag är typ lik alla djur? wiho. sitter just nu och funderar på vad jag ska ladda ner, en bra film? eller en bra serie? hm... återkommer när jag vet! tillsdess kan ni glädja er åt att jag har blivit glad igen och min helg blir nog ändå rätt bra men jag ska göra EN sak innan helgen är slut, ska därav tvinga med issa på den grejen hehe.

så ser min kjol ut på ett ungefär, fast den är svart. asså ni fattar vad jag menar? ska nog ha på mig den imorgon så visar på. ÄVEN fast det är pisskallt så ska jag ha det, har man köpt något så ska de används, så de så. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0