"..för du är mer än underbar "

just tell me the word and i'm yours.



har kollat The Last Song, omg. tårarna rann ner för kinderna, världens bästa film. - helt klart. snacka om att jag tänkte på honom när jag tittade på den. men iallafall så saknar jag johanna, issa, alicia och anna. och eftersom jag har varit med mimi, elina och elin hela helgen osv. så ska jag banne mig ta mig tid att vara med alicia idag och johanna senare ikväll, troligen sover jag hos johanna eller så sover hon hos mig. får ta tag i detta nu, mår inte bra av att inte ha träffat mina bästavänner. vi hörs senare, nu ska jag göra v mig lite. hehe puss


HAHAHAHHAHAH söta flickor, oooohjaaa ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0