de bästa minnena har jag upplevt med dig


visste ni att.. elle blir en pingvin på vintern? helt otroligt, ni skulle sett henne idag när vi kom ut från GA hallen. Hon bara ramlade och gled ner på mage ner för hela backen, hehe. (det var inte för att jag och fisse putta henne!!!)

vi har varit i stan, kollat ljud och bild skolan (asbra tror jag..) och fikat med alicia, kollat affärer, gått till ih och sedan till ga för att kolla fotboll, dog av skratt inne på ga hallen. hejade på hik och sedan gick vi till stan igen och fikade igen, sedan kollade lite affärer. träffade robin och tillsist tog vi bussen där det hände en sak, dog av skratt under hela bussresan hem haha. NU ska vi strax äta hos elle sen bort till mig, ikväll kommer typ pontus, ted, sebbe och eric tror jag hem till mig, vi ska väll hitta på något hehe. nu ska jag sätta på one tree hill, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0